سخن روز / سال مهار تورم و رشد تولید گرامی باد.
برگزاری نشست قرآنی حوزه نمایندگی ولی فقیه تعاون در مدیریت تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد
1403/01/30
برگزاری نشست قرآنی حوزه نمایندگی ولی فقیه تعاون در مدیریت تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بوزراحمد ،حوزه نمایندگی ولی فقیه مدیریت تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ، نشست قرآنی ویژه ای را در روز دوشنبه27 فروردین 1403 با حضور کارکنان ستادی و کارکنان اداره و اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بویراحمد در محل نمازخانه مدیریت تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کرد.
ابتدای جلسه با سخنرانی ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصراله مصطفوی نژاد شروع شد ایشان در خصوص قرائت قرآن به سبک و مقام های متفاوت صحبت نمودند و از دیدگاه پیامبر اکرم (ص) بهترین قرائت را قرائتی دانستند که ترس از خدا در چهره قاری قرآن احساس شود گویی که قرآن دارد بر او نازل می شود .
در ادامه متذکر شدند که تنها متنی که در هستی همه چیز را در اختیار خودش قرار می دهد قرآن است و هنرمندی به معنای واقعی هنرمند است که قرآن در وجود او ریشه و غوغایی به پا کند . رسول اکرم (ص) در این عدد هم قرآن بیاموزد هم آموزش دهد یعنی در حال یاددادن قرآن یادبگیرد و در حال یادگرفتن یاد بدهد . کسی که عاشق قرآن شد خدا به او الهام می کند و بهترین هنرها را به او دیکته می نماید و در پایان به همه این پیام را هدیه کردند که شما عاشق قرآن باشید تا خداوند عاشقانه دستتان را بگیرد و در حالی که عاشق قرآن هستید عاشق قرآن هم پرورش دهید .
از برنامه های دیگر این نشست تلاوت قرآن با صوت بسیار زیبا و دلنشین توسط تعدادی از همکاران بود .
تعداد مشاهده خبر18 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal